Koszty i czas dostawy
Jaki jest koszt wysyłki?
nie ma znaczenia ile kupujesz rzeczy - u nas przesyłka jest GRATIS
- Koszt wysyłki po przedpłacie na konto to 0 pln (wyłącznie na terenie Polski)
- Koszt wysyłki paczki płatnej przy odbiorze to 0 pln (wyłącznie na terenie Polski)
- Ralizujemy wysyłkę na terenie Europy i Świata - koszty ustalamy indywidulanie z klientem
- Odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu w naszym showroomie w Poznaniu.
Czym wysyłacie przesyłki?
- Przesyłki wysyłane są kurierem DPD Polska
- oraz do PACZKOMATÓW INPOST
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
- Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
- W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
Jak szybko realizujecie zamówienia?
- Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
- Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13.00, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia.
- Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
- Najprościej skontaktować się z DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00) i podać numer przesyłki.
- Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel.500 77 88 10 lub korzystając z formularza kontaktowego.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.